top of page

פגיעות ניורולוגיות

תביעת נזיקין בשל פגיעה נוירולוגית בעמוד השדרה או במוח בשל תאונת דרכים תאונת עבודה או רשלנות רפואית

שיתוק מוחין – CP

שיתוק מוחין (CP) גורם לנזק נוירולוגי שעלול לגרום לקשיי תפקוד, נכות ובמקרים חמורים ולעיתים לשיתוק חלקי או מלא ולנזק בלתי הפיך. שיתוק מוחין עלול להיגרם כתוצאה ממחסור בחמצן שלא הגיע למוח של היילוד בלידה. לדוגמה במקרה של מצוקה עוברית, שלא טופלה והילוד לא חולץ בניתוח קיסרי או לדוגמה במקרה של היפרדות שליה שלא אובחנה ולא טופלה בזמן. אלו מקרים שיש לבחון חשד לרשלנות רפואית בלידה.

עורך דין מומלץ לתביעה בשל שיתוק מוחין – CP

מה הסיבות שעלולות לגרום לשיתוק מוחין בשל רשלנות רפואית?

  • רשלנות באבחון מצוקה עוברית ומחסור בחמצן – מקרים שבהם לא התקבלה החלטה לגבי ניתוח קיסרי, מקרים שמעקב המוניטור היה רשלני וכל מה שקשור לעיקוב באבחון וניתן להוכיח קשר לשיתוק המוחין שנגרם.

  • רשלנות בטיפול בילוד בלידה ומיד לאחריה – מקרים לדוגמה שניתן להוכיח שניהול הלידה והטיפול בחדר הלידה היו רשלניים והם אלו שגרמו לשיתוק המוחי. יש גם מקרים שהוכח שהטיפול הרשלני בפג בפגיה הוא שגרם לשיתוק מוחין.

  • רשלנות במעקב מוניטור – מקרים שבהם מעקב ההריון או מעקב המוניטור בחדר הלידה היו רשלניים וניתן להוכיח שהם אלו שגרמו לשיתוק מוחין.

הפגיעה משיתוק מוחי הינה לכל החיים לנפגעים ולמשפחותיהם ולכן גם נדרש פיצוי לכל החיים. עורך דין דור ויינברג ישלב חוות דעת רפואית וילחם שתקבלו את מקסימום הפיצוי.

bottom of page